موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

مردان آلفا مجذوب چه خانم هایی می شوند؟

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بی تردید دلبری کردن برای مردان آلفا کار بسیار دشواری است زیرا این مردان استانداردهای بسیار بالایی برای خود و روابط خود تعیین می کنند. بنابراین به عنوان یک خانم اگر عاشق یک مرد آلفا شده اید ممکن است به راحتی نتوانید دل او را به دست آورید.

ما در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم. اگر می خواهید بدانید مردان آلفا مجذوب چه خانم هایی می شوند در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مردان آلفا مجذوب چه خانم هایی می شوند؟

پر واضح است که مردان آلفا دوست ندارند تحت سلطه طرف مقابل خود قرار بگیرند، در عین حال از چالش ها استقبال می کنند و از روابط یکنواخت زود خسته می شوند.

بله! آن ها زنی می خواهند که تسلیم شان باشد اما نه چندان دست یافتنی! زنی که بتواند قدرت آن ها را به عنوان یک مرد آلفا به چالش بکشاند.

به طور کلی برخی ویژگی هایی که یک مرد آلفا مجذوب آن می شود عبارتند از:

1. زنی که اعتماد به نفس دارد

یک مرد آلفا دوست دارد دوست دختر یا همسرش از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد و هرگز خود را در برابر دیگران پایین نیاورد. او باید عزت نفس بالایی داشته باشد و از رویارویی با دیگران، بیان ایده های خود و بروز خود واقعی اش به دنیا هراسی به دل راه ندهد.

بنابراین در کل اگر می خواهید یک مرد آلفا را جذب خود کنید باید بر خجالت های خود غلبه کرده و از پوسته تنهایی خود خارج شوید.

2. زنی که مستقل است

دختران مستقل قادر هستند یک مرد آلفا را به سوی خود متمایل کنند زیرا به راحتی تحت تاثیر ثروت و قدرت مردان قرار نمی گیرند.

مرد آلفا از دنبال کردن و به دست آوردن قلب چنین زنانی هیجان زده می شود. به علاوه این خانم ها از از دست دادن یک مرد در زندگی خود واهمه ندارند و دانستن این موضوع تاثیر بسیار عالی در مردان آلفا به جا می گذارد.

بنابراین اگر می خواهید یک آلفا اسیر شما شود باید به او نشان دهید که به کسی مانند او نیاز ندارید. او این حس شما را به عنوان یک چالش در نظر خواهد گرفت.

3. زنی که به ظاهر خود اهمیت می دهد

مردان آلفا دوست دارند با خانم هایی که از نظر فیزیکی نیز جذاب هستند قرار بگذارند. از آن جا که چنین مردانی در قله سلسله مراتب اجتماعی قرار دارند تمایل دارند دیگران را حتی با روابط خود تحت تاثیر قرار دهند.

به علاوه یک مرد آلفا به طور غریزی به دنبال خانمی است که بتواند با افتخار در جمع دستش را بگیرد، به همین دلیل به خانم هایی که به اندازه کافی خوش پوش و جذاب نیستند توجهی نشان نمی دهد.

4. زنی که آن چه در ذهن دارد را بیان می کند

دخترانی که مردان آلفا را مجذوب خود می کنند افرادی قاطع هستند و با جسارت تمام ایده ها و نظرات خود را بیان می کنند، بدون آن که نگران قضاوت دیگران باشند.

به علاوه در مورد هر آن چه که مورد علاقه آن ها نیست بسیار صریح صحبت می کنند.

5. زنی که مرزهایش را مشخص می کند

مرد آلفا عاشق زنی می شود که بتواند قدرت او را به چالش بکشاند و از سوی دیگر به اصول خودش پایبند باشد. به عنوان مثال اگر محدودیت هایی در رابطه اش در نظر می گیرد تحت تاثیر وسوسه ها این مرزها را زیر پا نخواهد گذاشت.

6. زنی که هدف محور است

مرد آلفا دوست دارد همسرش نیز مانند خودش فردی هدفمند باشد و به اندازه خودش جاه طلبی داشته باشد.

از آن جایی که چنین زن و شوهری در یک طول موج قرار دارند می توانند در تلاش برای دستیابی به موفقیت ها، قدرت، پول و غیره به معنای واقعی با هم شراکت داشته باشند.

7. زنی که برای دستیابی به رویاهایش سخت تلاش می کند

چنین زنی نه تنها هدفمند است بلکه تمام تلاشش را می کند تا به اهدافش دست پیدا کند. او هرگز اجازه نمی دهد اهمال کاری و تنبلی بر او غلبه کند، بلکه با سخت کوشی هر چه تمام تر به تعقیب رویاهایش می پردازد.

8. زنی که باهوش است

مردان آلفا اغلب مردانی باهوش هستند و ترجیح می دهند با خانم هایی رابطه داشته باشند که از طول موج فکری مشابه آن ها برخوردار می باشند.

به علاوه یک مرد آلفا عاشق گفتگوهای هوشمندانه است و کمتر به موضوعات احساس محور علاقه نشان می دهد. به همین دلیل عاشق زنانی می شود که در مورد تجارت، سرمایه گذاری و سیاست با او صحبت کنند.

9. زنی که به کم رضایت نمی دهد

زن مناسب برای یک مرد آلفا کسی است که ارزش خود را می داند و معتقد است که شایسته بهترین ها می باشد. او کسی نیست که بخواهد گزینه دوم یا جایگزین در نظر گرفته شود.

چنین زنی سخت تلاش می کند تا بهترین ها را به دست آورد و صد البته بسیار جاه طلب می باشد.

10. زنی که متمایز است

همان طور که در مورد سه اشاره کردیم مردان آلفا زنان تاثیر گذار را ترجیح می دهند و به طول کلی یک زن خارق العاده همسر ایده آل برای یک مرد آلفا محسوب می شود.

با این حال چنین زنی باید چیزی بیشتر از صرفا یک چهره زیبا و اندامی جذاب در وجودش داشته باشد، او باید در کار خود بهترین باشد و به همین عنوان نیز شناخته شده باشد.

11. زنی که هر از گاه به مردش می چسبد!

صد البته مردان آلفا نیز احساسات دارند. آن ها مانند هر انسانی عاشق می شوند و آرزو می کنند که مورد نیاز همسرشان باشند.

بنابراین فارغ از این که یک مرد آلفا چقدر سر سخت باشد، بدون شک هر زمان که یک زن، به خصوص یک زن قدرتمند، به او تمایل نشان دهد از درون ذوب می شود!

اشکالی ندارد برای جذب یک مرد آلفا گاهی به او بچسبید اما این رفتار را در حداقل نگه دارید و دائما آن را انجام ندهید.

12. زنی که برای شریک زندگی خود وقت می گذارد

حتی یک مرد آلفا نیز می تواند قدردان زنی باشد که برای او وقت می گذارد. البته وقت صرف کردن برای طرف مقابل یکی از معیارهای عشق واقعی محسوب می شود.

بنابراین مردان آلفا مجذوب زنانی می شوند که فارغ از این که چقدر پر مشغله هستند زمانی را به مرد خودشان اختصاص می دهند.

منبع: inspiringtips

  • ۰۱/۰۱/۰۷