موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

14 نشانه ای که می گوید دختر خانمی عاشق تان شده است

شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ

دوست داشته شدن و این که احساس کنید یک نفر با تمام وجودش به شما عشق می ورزد بی شک حس بسیار خوبی دارد. شاید به این خاطر که باعث می شود عزت نفس تان افزایش یافته و اطمینان پیدا کنید که به اندازه کافی دوست داشتنی هستید.

سوال این است که شما به عنوان یک مرد چگونه می توانید مطمئن باشید که خانمی جذب تان شده و احساس علاقه خاصی نسبت به شما پیدا کرده است؟

خوشبختانه عشق همواره علامت هایی با خود دارد و ما در ادامه قصد داریم علاوه بر مشاهده سایت متن های زیبا و عاشقانه، به برخی از مهم ترین نشانه های این که یک دختر خانم واقعا مجذوب شما شده اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1. دائما شما را چک می کند

اگر یک خانم به چک کردن وضعیت سلامتی شما علاقه خاصی نشان دهد، مثلا مدام به نحوی وضعیت جسمی تان را جویا می شود یا در مورد این که آیا آزمایش های مورد نیاز برای سلامتی تان را انجام داده اید یا خیر، پرس و جو می کند احتمالا احساس خاصی نسبت به شما دارد.

به عبارت دیگر اگر دختر خانمی در اطراف شما است که هرگاه بیمار می شوید به شما پیام داده، زنگ می زند یا حضوری جویای احوال شما می شود می توانید حدس بزنید که نسبت به شما حس خوبی داشته و مجذوب شما شده است.

2. برای شما غذا آماده می کند

اگر یکی از خانم های همکار یا آشنایان خانوادگی هر از گاه به بهانه ای غذاهای خوشمزه برای شما می آورد، مثلا اگر همکارتان است غذایی که خودش درست کرده را با هیجان در محیط کار به شما تقدیم کند احتمالا شما را دوست دارد زیرا برخی دختر خانم ها هنوز بر این باور هستند که بهترین راه تسخیر قلب یک مرد از شکم او می گذرد!

3. زمانی که بیمار می شوید نگران است

یکی دیگر از نشانه هایی که می گوید یک خانم جذب شما شده نگرانی های او در دوره بیماری شما می باشد. او در چنین شرایطی حتما راهی برای مراقبت غیر مستقیم یا نظارت بر وضعیت سلامتی شما پیدا می کند.

مثلا علاوه بر این که به بهانه های مختلف به شما سر می زند، احتمالا به نحوی غذای سالم برای شما فراهم کرده، یادآوری می کند داروهای خود را به موقع مصرف کنید و استراحت کافی داشته باشید.

4. هر زمان نیاز به کمک داشته باشید دریغ نمی کند

دختری که شما را دوست دارد از هر فرصتی برای کمک کردن به شما استفاده می کند زیرا علاوه بر این که واقعا به شما اهمیت می دهد، با این کار می خواهد متوجه شوید که نیازمند او هستید. به همین دلیل تمام تلاش خود را در این مسیر خواهد کرد.

او حاضر است زمان و منابع خود را صرفا برای حمایت از شما قربانی کند.

5. از شما تعریف می کند

یکی از موارد واضحی که نشان دهنده علاقه یک دختر است تعریف و تمجیدهای مداوم او است. او شما را به خاطر عملکرد خوب تان در محل کار یا کارهای خوبی که برای دیگران انجام داده اید و بسیاری موارد دیگر تحسین خواهد کرد.

همچنین ممکن است توجه خاصی به مدل موی جدید، تیپ جذاب، هیکل ورزشی و یا حتی عطری که استفاده می کنید نشان دهد.

6. متوجه هر گونه تغییر کوچک در شما می شود

از دختری که عاشق شما است عجیب نیست که همیشه شما را زیر نظر داشته باشد. به همین دلیل تقریبا همه چیز از جمله رفتارها، علایق، چیزهایی که از آن ها متنفر هستید و غیره را در مورد شما می داند و به محض تغییر یکی از خصوصیات ظاهری یا رفتاری در شما متوجه آن شده و بلافاصله نظرش را درباره این تغییر ارائه می دهد.

7. می داند چه زمانی حال و حوصله ندارید

در ادامه مورد قبلی باید گفت چنین دختری به دلیل توجه زیاد به همه خصوصیات شما، به سرعت متوجه ناراحتی، عصبی بودن یا آسیب دیدگی های شما می شود و بلافاصله سر صحبت را با شما باز کرده و علت حال بد شما را جویا می شود.

8. سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد

دختری که به شما علاقه دارد از هر فرصتی برای جلب توجه شما استفاده می کند که یکی از نشانه های آن پوشیدن لباس زیبا در حضورتان است.

او تلاش زیادی برای زیبا به نظر رسیدن در مقابل شما می کند، از جمله مدل لباس، مدل مو و آرایش چهره اش را به گونه ای انتخاب می کند که حس می کند شما دوست داشته باشید و صد البته انتظار دارد متوجه زیبایی اش شده و او را تحسین کنید.

9. در حضور شما عطر استفاده می کند

خانمی که مجذوب شما شده علاوه بر این به ظاهر خود توجه زیادی می کند، هنگام نزدیک شدن به شما عطر مورد علاقه اش را می زند و مطمئن می شود که رایحه خوبی داشته باشد.

10. در مورد موفقیت هایش با شما صحبت می کند

دختری که عاشق شما است علاوه بر این که می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد، ممکن است در مورد موفقیت هایش صحبت کرده یا حتی اغراق کند.

چنین دختری احتمالا به شیوه ای بسیار ظریف و متواضعانه به جوایزی که تاکنون در مدرسه، دانشگاه، سازمان های مختلف و غیره دریافت کرده اشاره می کند.

11. برای نزدیک شدن به شما بهانه ای پیدا می کند

یک زن عاشق اغلب به دنبال راه هایی برای صحبت کردن بیشتر با شما خواهد بود، بنابراین نباید تعجب کنید اگر او هر بار به دلایل نه چندان مهم مانند سوال کردن درباره اطلاعیه ای خاص یا گفتن این که با دوست شما برخورد داشته است به سراغ شما بیاید.

12. هنگام صبحت کردن شما به سمت تان متمایل می شود

آیا دختر خانمی در اطراف شما است که بسیار علاقه مند به گوش دادن به صحبت های شما باشد؟ آیا هر زمان صحبت می کنید به قدری توجه می کند که حتی از نظر فیزیکی به سمت شما متمایل می شود؟ اگر این طور است می توانید حدس بزنید که واقعا به شما وابسته و علاقه مند شده است.

13. دوست دارد به گروه هایی که شما در آن هستید بپیوندد

یکی دیگر از نشانه هایی که می گوید یک خانم حس خاصی نسبت به شما دارد، تمایل او به حضور در حلقه های اجتماعی شما است. مثلا او با دوستان شما رفتار خوبی دارد و اگر مطلع شود با گروهی از همکاران برنامه تفریحی یا آموزشی خاصی چیده اید سعی می کند به شیوه ای وارد گروه شود.

14. با تمام ایده های شما موافق است

دختری که به شما علاقه دارد معمولا به هر آن چه شما باور دارید و هر ایده ای که مطرح می کنید تمایل نشان داده و موافقت خود را اعلام می کند.

منبع: inspiringtips

 

 

  • ۰۱/۰۲/۰۳