موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

آیا به تازگی با یک خانم وارد رابطه عاشقانه شده اید؟ یا شاید قرار است به زودی ازدواج کنید و می خواهید بهترین شوهر دنیا برای خانم تان باشید ... یا شاید فقط می خواهید با شیوه درست عشق ورزیدن به یک زن آشنا شوید تا در رابطه زناشویی خود در آینده موفق عمل کنید.

در هر صورت این که سعی کنید برای دختر خانمی که برای تان خاص است مرد و شوهر ایده آلی باشید واقعا عالی است زیرا بی شک او شایسته بهترین ها است و شما باید برای بهترین شدن تلاش کنید.

علاوه بر معرفی بهترین سایت متن عاشقانه ناب، ما نیز در این مطلب به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در این مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود:

1. برای او جنتلمن باشید

همیشه با او به گونه ای رفتار کنید که دوست دارید دیگران با مادر، خواهر یا دخترتان رفتار کنند. به عنوان مثال وسایل سنگین را برایش حمل کنید یا اجازه دهید در رستوران او ابتدا از منو غذا انتخاب کند.

2. غذای مورد علاقه اش را بپزید

اکثر خانم ها عاشق غذا خوردن هستند، پس می توانید پختن غذاهای مورد علاقه همسرتان را به لیست مهم ترین کارهای خود اضافه کنید. بی شک او به خاطر این کار شما را بیشتر از همیشه دوست خواهد داشت.

3. بعد از یک روز پر استرس او را ماساژ دهید

آیا همسرتان شاغل است و همیشه خسته از سر کار به خانه می آید؟ اگر این طور است چه بهتر که قبل از خواب روتین ماساژ آرامش بخش پا و بدن برایش انجام دهید و خستگی های یک روز پر مشغله کاری را از تنش درآورید!

4. در اوقاتی که خسته است کمک حالش باشید

در روزهای خسته کننده کاری علاوه بر ماساژ می توانید برایش صبحانه یا شام تهیه کرده و در امور منزل به او کنید. او برای این کار بی نهایت قدردان شما خواهد بود.

5. به او هدیه دهید

هدایای ساده در روزهای معمولی مانند شکلات، دمپایی راحتی یا رژ لب و لوازم آرایش مورد علاقه اش هر خانمی را به وجد خواهد آورد!

6. در انجام کارها به خصوص امور سنگین کمکش کنید

اگر می خواهید در چشم او یک ابر قهرمان تمام عیار باشید چه بهتر که در شستن لباس ها و تمیز کردن حمام به او کمک کنید. شستن و خشک کردن ظروف در برخی وعده های غذایی نیز لبخند به لب هایش خواهد آورد.

7. مراقبش باشید

چه بیمار باشد یا در سلامت کامل به سر ببرد او را ناز و نوازش کنید و جویای احوالش باشید. به عنوان مثال از او بخواهید به اندازه کافی استراحت کند، داروها و مکمل هایش را به موقع مصرف کند و به هیچ بهانه ای وعده های غذایی اش را حذف نکند.

8. در میان عموم مردم دستش را در دست بگیرید

گرفتن دست خانم تان در حین قدم زدن در فروشگاه یا پارک باعث می شود حس کند چقدر از بودن با او خوشحال هستید و به رابطه با او افتخار می کنید.

9. او را در دنبال کردن رویاهاش تشویق کنید

کاری کنید که حس کند به توانایی های او اعتماد کامل دارید و از رویاهای او حمایت می کنید.

10. او را در مقابل دیگران تحسین کنید

چه در میان دوستان خود یا دوستان او هرگز فراموش نکنید که با بیان کردن یکی از موارد مثبت در مورد همسرتان او را تحسین کنید، مثلا بگویید که چقدر زن اندیشمند یا سخت کوشی است.

11. از ظاهر او تعریف کنید

قبل از بیرون رفتن از منزل به او بگویید که لباس و ظاهرش را دوست دارید یا این که مدل موهایش امروز فوق العاده است.

12. او را به خانواده و دوستان خود معرفی کنید

اگر به تازگی با هم آشنا شده اید هرگز او را از دوستان یا خانواده تان پنهان نکنید بلکه او را به مهمانی های دوستانه برده و یا برای صرف شام همراه با پدر و مادرتان از او دعوت کنید.

13. موفقیت هایش را جشن بگیرید

حامی و تشویق کننده اول او باشید و هر زمان به یکی از اهدافش در زندگی دست پیدا کرد یک جشن کوچک برایش تدارک ببینید.

14. به او دروغ نگویید

هرگز در مورد هیچ چیز به او دروغ نگویید زیرا اگر حتی یک بار متوجه دروغ گفتن شما شود سخت است بتواند دوباره به شما اعتماد کند.

15. به او اجازه دسترسی به تلفن و اکانت اجتماعی خود را بدهید

شفافیت در مورد این مسائل باعث می شود اعتماد او نسبت به شما بیشتر شود زیرا مطمئن می شود که چیزی را از او پنهان نمی کنید

16. رازهای خود را با او در میان بگذارید

زمانی که اسرار خود را با او در میان می گذارید حس افتخار و غرور از این که تا این حد مورد اعتماد شما قرار گرفته در او موج خواهد زد.

17. از او نزد دیگران بدگویی نکنید

حتی اگر بین شما سوء تفاهم ایجاد شده از انتقاد او در حضور دیگران اجتناب کنید زیرا زمانی که آشتی کنید نمی توانید حرف هایی که گفته اید را پس بگیرید.

18. حریم خصوصی زناشویی تان را حفظ کنید

طبیعی است همسر یا نامزدتان از این که شما خاطرات و لحظه های خصوصی در زندگی مشترک تان را به دوستان خود گفته اید خوشحال نخواهد شد، بنابراین بهتر است احترام زیادی برای رابطه تان قائل باشید.

19. او را از دیدن دوستانش منع نکنید

شما نمی خواهید او شما را از دوستان تان جدا کند درست است؟ پس چنین کاری در حق او انجام ندهید.

20. از حسادت بیش از حد اجتناب کنید

اگرچه کمی حسادت می تواند تاثیر خوبی داشته باشد اما زیاده روی در آن برای رابطه سمی است. بنابراین از حسادت به هر مردی که با او صحبت می کند خودداری کنید.

21. مالک او نباشید

او نامزد یا همسر شما است و جزو اموال تان محسوب نمی شود! او این حق را دارد که خودش تصمیم بگیرد، زندگی اجتماعی خودش را داشته باشد و به آرزوهایش برسد.

22. به عقایدش احترام بگذارید

شما نباید اصول، اعتقادات و ترجیحات خودتان را به او تحمیل کنید و همچنین لازم است به تفاوت هایی که با یکدیگر دارید احترام بگذارید.

23. از بی ادبی و بی احترامی اجتناب کنید

به عنوان یک جنتلمن حتی اگر عصبانی هستید از بالا بردن صدای خود و به کار بردن کلمات تند به او خودداری کنید و به جای آن سعی کنید همیشه رفتار آرامی با او داشته باشید.

 

منبع: inspiringtips

  • ۰۱/۰۳/۰۱