موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

موج عشق

همه چیز درباره دنیای عاشقانه ها

15 نشانه ای که می گوید مردی عاشق تان شده است

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۷ ق.ظ

احساس می کنید مرد خاصی به شما علاقه دارد اما نمی توانید آن را به خودتان اثبات کنید؟ اگر این طور است احتمالا بسیار کنجکاو هستید که بدانید چگونه می توانید از عشق یک مرد نسبت به یک خانم اطمینان حاصل کنید؟

ما در ادامه به برخی از مهم ترین مواردی که نشان دهنده عشق و علاقه مردان به زنان است اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

1. وقتی حواس تان نیست به شما خیره می شود

آیا چندین بار در حالی که به شما خیره شده است او را گیر انداخته اید؟! آیا پیش آمده دوستان تان به شما بگویند که او بارها مخفیانه و به گونه ای که خودتان متوجه نشوید به شما زل زده و توجه ویژه ای داشته است؟

باید بدانید نگاه کردن غیر مستقیم و پنهانی از نشانه های واضح عاشق شدن مردان است. چنین مردی اگر شجاعت کافی به خرج دهد حتی ممکن است آشکارا به شما زل زده و جرات تلاقی نگاه نیز پیدا کند.

2. شما را با نگاهش دنبال می کند

احتمالا بسیاری از اوقات که در اطراف شما است سنگینی نگاهش را روی خودتان حس می کنید و متوجه می شوید که با نگاهش شما را تعقیب می کند و حرکات شما را زیر نظر دارد.

سوال این است که اگر عشق و علاقه علت واقعی این مسئله نباشد چه دلیل دیگری می تواند داشته باشد؟!

3. راه هایی برای نزدیک شدن به شما می یابد

آیا همیشه در محیط کار (اگر همکارتان است) یا هر مکان دیگری که هر دو حضور دارید سعی می کند به شما نزدیک شود؟ مثلا شاید صندلی نزدیک شما را برای نشستن انتخاب کند یا همیشه به گونه ای با افرادی که پشت سر، جلو یا کنار شما هستند ارتباط برقرار کند.

چنین مردی در این گونه موارد سعی می کند توجه شما را به نحوی به سوی خودش جلب کرده و هر از گاهی شما را وارد گفتگو کند.

4. به شما کمک می کند

مردی که مجذوب شما شده هر زمان که در موردی به کمک نیاز داشته باشید معمولا اولین کسی است که پیشنهاد کمک به شما می دهد. البته ممکن است این کار او تنها به دلیل مهربانی بیش از حد او باشد اما آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید چرا همیشه او داوطلب می شود؟

5. نمی تواند به شما نه بگوید

تا به حال چند بار برای دریافت کمک به او مراجعه کرده اید؟ آیا تا به حال شده دست رد به سینه شما بزند و درخواست شما را نپذیرد؟ اگر هرگز چنین موردی پیش نیامده به این معنی است که او واقعا به شما اهمیت می دهد.

علاوه بر این چنین مردی از هر فرصتی برای کمک به شما به عنوان راهی برای نشان دادن محبت خود و تحت تاثیر قرار دادن شما استفاده می کند.

6. به تمام پست های شما در شبکه های اجتماعی واکنش نشان می دهد

آیا در واکنش نشان دادن یا نظر دادن به پست های شما توجه ویژه ای دارد و گاهی در مورد پست ها با شما چت می کند؟ اگر این طور است تمام کارهای شما برایش جذاب است و به احتمال زیاد حس خاصی نسبت به شما دارد.

7. از شما سوالات شخصی می پرسد

چنین مردی دوست دارد از شما سوالات شخصی همچون رنگ و غذای مورد علاقه تان یا رویاها و خصوصیات مرد ایده آل تان بپرسد و این نشانه عشق و علاقه اش به شما است، چرا که اگر این سوالات برایش فایده ای نداشت هرگز وقت خود را برای پرسیدن این جزئیات بی اهمیت هدر نمی داد.

8. فعالیت های شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند

مردی که به شما علاقه دارد علاوه بر واکنش نشان دادن و نظر گذاشتن دائمی روی پست های شما، احتمالا پست های سال ها پیش شما را نیز بررسی کرده و به برخی از آن ها به طور تصادفی واکنش نشان داده یا به پست های قدیمی شما اشاره می کند.

9. از دوستان تان درباره شما سوالاتی می پرسد

آیا هر از گاه از دوستان تان می شنوید که این مرد سوالاتی درباره شما از آن ها پرسیده یا در مورد چیزی که از شما یاد گرفته صحبت کرده است؟ این مورد نیز از نشانه های دیگری است که می گوید او احتمالا مجذوب شما شده است.

10. دوست دارد به ایده های شما گوش دهد

آیا هر زمان در حال صحبت هستید بدون خستگی و با دقت به حرف های شما گوش می دهد؟ مثلا ممکن است سر خود را به نشانه موافقت تکان دهد یا نظراتی داده و سوالاتی بپرسد.

یکی از دلایل احتمالی که عاشق گوش دادن به صحبت های شما است تمایل او به شناخت بیشتر می باشد که خود از علائم عشق است.

11. به هر چیزی که در مورد شما است توجه می کند

اگر او معمولا از لباس جدیدی که به تن کرده اید، تیپ و ظاهر شما و غیره تعریف می کند و نظر می دهد به این معنا است که به هر آن چه به شما مرتبط باشد توجه ویژه ای نشان داده و احتمالا به شما علاقه مند شده است.

12. دقت می کند به شوخی های او چه واکنشی نشان می دهید

آیا او عاشق شوخی کردن است و در حضور شما به واکنش تان نسبت به شوخی هایش دقت می کند؟ آیا متوجه شده اید که هر بار شوخی می کند فورا به چهره شما خیره می شود؟ آیا زمانی که با صدای بلند به شوخی هایش می خندید بسیار خوشحال می شود؟

اگر جواب این سوالات مثبت است بی شک با یک مرد عاشق طرف هستید!

13. زمانی که رفتار بدی با او دارید به شدت مضطرب می شود

مردی که عاشق شما است در صورتی که با رفتار پرخاش گرانه شما نسبت به خودش روبرو شود مدام علت این مسئله را جویا می شود تا بداند کدام رفتارش باعث آزار شما شده است. به علاوه حتی با این که علت واقعی عصبانیت شما را نمی داند احتمالا عذرخواهی خواهد کرد.

14. از ناراحتی شما اذیت می شود

چنین مردی در مواقعی که شما را غمگین یا ناراحت می بیند معمولا بلافاصله به شما نزدیک شده و سعی می کند لبخند به لب های شما بیاورد. پر واضح است که نگرانی در مورد احساسات دیگری می تواند از نشانه های عشق و علاقه باشد.

15. وقتی او را تشویق می کنید انرژی می گیرد

از سوی دیگر مردی که به شما علاقه دارد با صحبت های انگیزشی شما انرژی گرفته و روحیه اش دو چندان می شود. حتی گاهی حضور شما به تنهایی می تواند تاثیر فوق العاده ای روی او داشته و حس و حالش را زیر و رو کند.

منبع: inspiringtips

  • ۰۱/۰۲/۱۲